درامدزایی با چرخ گلدوزی

درامدزایی با چرخ گلدوزی

درامدزایی با چرخ گلدوزی

کسب و کار خانگی و یا درامدزایی با چرخ گلدوزی  یکی از اسان ترین، امن ترین کارهایی هست که هر شخصی و هر خانومی به دنبال ان بوده است . ما در این مقاله یکی از معروف ترین کارهای خانگی که بتوانید در منزل به راحتی کسب درامد کنید را معرفی خواهیم کرد و با درامد حداقل 5 میلیون تومانی خواهید داشت  .

ژانومه گلستان

شما میتوانید با مراجعه به( پیج اینستاگرامی ژانومه گلستان )به تمام سوالات در ذهن خود برسید. حتما به پیج کاری ما سر بزنید.

کسب و کار خانگی با چرخ گلدوزی یکی از کارهای ترند و به روز با درامد بالاست ،در این بیزنیس شما با کمترین سرمایه و کمترین محیط لازم در منزل دست به کارهای شگرفی خواهید زد که باور نکردنی خواهد بود.اما چگونه ؟

 

درامدزایی با چرخ گلدوزی
درامدزایی با چرخ گلدوزی

دامدزایی با چرخ گلدوزی  بسیار اسان است

چرخ گلدوزی کامپیوتری محصول کشور ژاپن یکی از محصولات دارمد زایی است که شما بدون هیچ تخصصی در کمتر از 24 ساعت میتوانید به خلق ایده ها و فروش ان بپردازید ما در ژانومه گلستان به شما یاد میدیم که بتوانید با کمترین سرمایه و بدون تخصص خاصی بتوانید درامد زایی کنید.

بهترین دستگاه گلدوزی برای درامدزایی چیست ؟

یکی از ارزان ترین چرخ های گلدوزی و بهترین چرخ های گلدوزی که بتوانید در منزل دامد زایی کنید چرخ گلدوزی ژانومه است!

اما چرا ژانومه !؟ در واقع بهترین چرخ گلدوزی که در کل دنیا به فروش رفته و بسیار محبوب است برای برند ژانومه است زیرا این دستگاه نسبت به مبلغی که دارد بسیار کابرد داشته و در تمام صنعتی که مربوط به دوخت و پارچه است سرکاری با این محصول دارند.

معروف ترین و اخرین ورژن چرخ گلدوزی ژانومه با نام چرخ گلدوزی ژانومه مدل550e شناخته میشود.

 

معروف ترین چرخ گلدوزی برای درامد زایی
معروف ترین چرخ گلدوزی برای کار در منزل مدل 450 و 550 است

نحوه درامد زایی با چرخ گلدوزی چگونه است ؟

با این دستگاه های گلدوزی شما هر طرح و ایده ای داشته باشید میتوانید بر روی پارچه اورده شروع به درامد زایی کنید و این دستگاه تمام اتوماتیک صفر تا صد کار را برای شما انجام خواهد داد کافیست بر روی محصولاتی که دوست دارید و میخواهید کار کنید تمرکز کنید.

مثال یک نمومه درامد زایی با چرخ گلدوزی:

گلدوزیکاری بر روی لباس های اماده ، کافی است از بازار عمده فروش ها به صورت جین مثلا تیشرت های ساده بدون هیج طرح ،که قیمت ان برای شما 50 هزارتومان است وقتی بر روی ان طرحی پیدا شود ان تیشرت ساده تبدیل به یک طرح بسیار شیک شده کهان دیگر   150 هزارتومان خواهد بود.

ایدها بسیار زیاد است و به راحتی قابل اجراست

نمونه کارهایی که با دستگاه گلدوزی میتوان درامد زایی کرد:

  •  لباس های سنتی : یکی از معروف ترین کارهای که در هر استان میتوان با دستگاه گلدوزی درامد زایی کرد و طرح هر استان حتی پیچیده ترین طرح ها بر روی لباس قابل اجراست.
  • چادر دوزی : ایجاد طرح های زیبا بر روی چادر ها یکی از دامدهایی است که به راحتی میتوان اجرا کرد..
  • گلدوزی  لباس های اماده مانند : سیسمونی ،بچه گانه ،بزرگسال و ..
  • گلدوزی لوگو ها و ساخت انواع لوگو و یا گلدوزی لوگو بر روی هر محصولی که دوست دارین
  • ایجاد طرح های  شیک بر روی ملحفه ها ، رو میزی ها ،و غیره
  • گلدوزکاری بر روی کیف هاهای سنتی ، دستی و عیره

ارزان ترین چرخ گلدوزی :

ارزان ترین چرخ گلدوزی که بتوانید با ان گلدوزی کنید برند ژانومه است زیرا این محصول را شرکت ما  به صورت تحصصی بررسی کرده و در تمام کسب کارهای خانگی و صنعتی درحال استفاده است  .

نکته بسیار مهم قبل وارد شدن در گلدوزکازی در منزل این است که:

درست است که این دستگاه ها تمام اتومات بوده و بدون دخالت دست کار شما را به بهترین شکل امجام خواهد داد اما پیزی که بسیار مهم است ، گارانتی و خدمات و پشتیبانی قوی است که شما در هر لجظه با ان نیاز خواهید داشت . کشور در حال ارایه این دستگاه نیاز به پشتیبانی فعال دارد و شما که یک تازه کار هستید به تمام خدمات و سرویس های ان نیاز خواهید داشت .

بیوگرافی کوتاه ژانومه گلستان:

ژانومه گلستان با سال ها سابقه درخشان در حوزه واردات ، حداقل  بالای 1000 خانوار را  کسب و کار خانگی ایجاد کند. با گارانتی تخصصی و خدمات بسیار بالا را برای  مشتریان خود رایگان ارایه میدهد که  یکی از بهترین وارد کنندگان دستگاه گلدوزی در کشور است.

با ما در ارتباط باشید :

جهت مشاورهای رایگان برای کسب و کارخانگی با دستگاه گلدوزی حتما با ما  تماس بگیرین.

نظر خود را بنویسید